Lördag,,,,

 
,,,, och varmt & härligt i solen :)
 
 
Blev ett tidigt ryggpass idag sen några timmar i solen...har ju min "ätardag" i dag så det blev en rejäl bit oxfile med "home made" pommes ....mmmuuummmsssss.
 
Sen blev det en bit vinbärspaj med vaniljvisp med kaffe.
 
 
 
Har legat i min favorit möbel " säng-gungan "
 
 
 
och läst i min bok.....ja jag läser faktiskt böcker numera, det har jag ALDRIG haft ro till innan.
 
 
 
denna fick jag av Johan Ekblad ( en kund ) förra sommaren och sträck läste, och nu läser jag denna.
 
 
riktigt bra böcker ...ska absolut läsa fler böcker av Kepler.
 
Nu blir det dusch för att sedan cykla in till stan och käka med " la familia " på 
Satan i gatan.
 
En kanon dag helt enkelt !!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0