Fredag & förkyld

Det har varit en bra vecka, har varit lite förkyld och där av ingen träning för mig.
Men har tränat på med mina klienter, det har blivit både tidigt på morgonen och senare på kvällen :)
 
Har även välkomnat 2 nya killar på gymmet och haft en givande föreläsning för Smedby boll klubb, där jag gick igenom vikten av att äta rätt mat och få i sig " bränsle " för att orka med både skolan & långa 
fotbolls träningar / matcher.
 
 
 
 
Alla hjärtans dag har också firats med extra mycket kärlek till nära & kära förstås.
 
 
Vi fick tulpaner av en kund på jobbet, dom är så underbart härliga våra kunder....så personaliga och trevliga.
 
 
Helgen blir lugn, en kost-genomgång på fredag eftermiddag sen blir det soffan och Skavlan....
 
 
 
tycker verkligen att han får sina gäster att komma till sin rätt och må gott, han plockar ihop härliga gäng till varje program, helt klart en favorit :)
 
På lördag blir det middag med vänner och söndagen blir det pass med mina klienter igen :)
 
 
 
 
 
 
 
Trevlig helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0