Onsdag och öppet till kl 18:00

 
I dag är jag på plats mellan 15-18 sen blir det utomhus träning igen på gymmet och det kommer att vara en fast tid hela sommaren med 18:30 för utomhus träning vid gymmet onsdagar, anmäl dig på 0707-141210 om du vill vara med.
 
Nästa gång det är öppet en onsdag för kosttillskott försäljning är 14/8 behöver man något innan dess går det bra att ringa eller messa mig för jag finns i krokarna hela sommaren, mestadels på gymmet.
 
 
 
 
 
 
 
ps: har försökt ladda upp bilderna från förra utomhus träningen hur många gånger som helst från kameran utan att lyckas......ggrrrrr, ska fortsätta med det tills jag lyckas,  håll utkik :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0