Fredag igen

 
 
Ja denna veckan har vi ju fått se solen, och det glädjer verkligen många :)
 
 
Så härligt när det är ljusare fler timmar på dygnet....en underbar tid kommer nu....längtar.
 
I veckan har vi haft invigning på Wollinskas gym, och det kom många pigga glada pensionärer....måtte man få ha hälsan och förståndet i behåll så man får bli en pigg pensionär.
 
De bokade in träningspass allihopa så jag ska börja köra redan nästa vecka...uj uj uj vissa dagar ska jag vara mellan 13-14-15 på Wollinska sedan mellan 15-16-17-18 på mitt egna gym...älskar verkligen mitt jobb.
 
Har kunnat ta bilder med vår lite äldre kamera nu, den nya som går att blogga direkt ifrån är vi inte helt bekväma med ännu...massa nya appar att ladda ner och program att installera....
 
 
Har börjat med en ny hel kund i dag fredag som jag hade träff med i onsdags, Simon heter han och ska träna och käka matlådor och komma igång på gymmet.
 
Helgen blir lugn....Skavlan och lite god mat...det blir Köttfärspaj med ett mjölfritt skal och en god sallad, skalet står på kylning i kylskåpet och ska fyllas och gräddas i kväll.
 
 
 
...recept kommer efter helgen.
 
På söndag blir det kalas igen, en kusin till barnen fyller 8 år :)
 
 
 
HOPPAS ALLA FÅR EN SOLIG & TREVLIG HELG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0