Alingsås

 
 
Ja då va första del tävlingen avklarad.
 
Denna tävlingen jag deltog i heter Battle of Scandinavia och där MÅSTE alla svenskar som ska vidare ut i Europa och tävla delta.
 
Sen till just min klass....Jag är ju veteran ( 44år ) men det finns ingen veteran klass på Battle of Scandinavia så jag får snällt placeras in i tungvikten för att få mitt godkännande för att tävla i Norge & Danmark för min del.
 
Jag va äldst på tävlingen och blev nöjd med min femta placering .....med tanke på att det trots allt inte är mitt rätta forum eller viktklass/ålders klass.
 
 
Men nu har jag mitt godkännande för att tävla vidare och är taggad till tusen för att få bli bedömd mot andra veteraner ( man blir veteran när man fyller 40 år ).
 
Det finns bilder att se på muscle.se 
 
ps: det är ganska vanligt att det är få tävlande i veteran klasserna och i sådana lägen slår de oftast ihop klasserna trots stor ålders skillnad, så det kan även bli så i Norge men man blir bedömd efter sin klass.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0