Fredag och snö

 
 
Ja då har fakriskt Januari 2014 passerat, och vi fick vinter till slut....
 
Jag är ingen större fans av snö & vinter direkt men det blev ju lite ljusare iallafall.
 
 
 
Jag har haft mycket nya kunder som vill förnya sina upplägg eller sätta nya mål för detta året, jätte kul med folk som vill och som faktiskt besitter mycket styrka och beslutsamhet, det kommer man långt på.
 
Själv kör jag helst min egen träning på morgonen nu då det passar att jag sticker ifrån jobbet en stund när Anna kommer runt 07:30-08:00
 
Jag prioriterar ju arm träningen just nu under en period så vissa dagar blir det även ett kvällspass.
 
Denna helgen är vi lediga, blir ev en bio på lördag & lite extra käk och dubbla träningspass på söndagen.
 
 
 
Tror bestämt att det blir denna även om Återträffen & Hunger games också verkar bra.....gillar svenska filmer.
 
 
 
TREVLIG HELG 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0